9

Ocak
2013

Satranç Oyunu Programı İndir

Yazar: admin  |  Kategori: Satranç Genel  |  Yorum: 3  |  46.878 views

satranç programıBilgisayarınıza indirip oynayabileceğiniz bu oyunun boyutu sadece 143 KB.

Satranc.rar dosyasını indirdikten sonra dosyayı çıkartıp oyuna başlayabilirsiniz. Oyun klasik ve göz yormayan bir görünüme sahip. Devamını Oku »

19

Aralık
2012

Satranç Nasıl Oynanır?

Yazar: admin  |  Kategori: Satranç Dersleri, Satranç Genel  |  Yorum: 10  |  65.633 views

Satranç iki kişi arasında ve kare şeklinde bir satranç tahtası üzerinde oynanır.

Satranç tahtası beyaz (açık renk) ve siyah (koyu renk) eşit büyüklükte ve bir beyaz, bir siyah sıralanmış 64 kareden oluşur.

Satranç tahtası her oyuncunun sağına beyaz gelecek şekilde konulur. Her oyuncunun 16 taşı vardır: Bir Şah, bir Vezir, iki Kale, iki Fil, iki At ve sekiz piyon.

Oyunun amacı rakip şahı almak yani mat etmektir. Oyuna beyazlar başlar, fakat önce taşların nasıl hareket ettiğini görelim.

Taşların Hareketi

Satranç taşlarının her birinin ayrı hareketi vardır. Taşların hareket yönleri, gidebilecekleri kareler aşağıda boş satranç tahtasını temsil eden diyagramlarda ayrı ayrı gösterilmiştir.

satranc-tahtasi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ŞAH, bitişiğindeki karelere gidebilir. Devamını Oku »

8

Temmuz
2014

Kafa Futbolu Oyna

Yazar: admin  |  Kategori: Site Tanıtımı  |  Yorum: Yok   |  3 views

kafafutboluFutbol, maç ve diğer isimleri ile aslında tür olarak değişirmiş gibi görülse de erkekler için tek bir şey olan top oyunlarının keyfi tartışılamaz. Oyun sektöründe yıllarca hem kullanıcı hem de yer sağlayıcı olarak birçok yeni şey keşfettim. Onlardan bir tanesi de bayanlar da erkekler kadar aslında kafa futbolu oyunlarına ilgi duyuyor ki eğer bir oyun sitesi arşivi üzerinde sadece bir kısım oyunlara yer vermiyor ise kullanıcıları o kadar memnun kalıyor. Bu sebeplerle sadece her yaştan erkeklere özel bir site olmak yerine bayanlar için de birçok oyun bulundurmaktayız ki aslında her döneme damgasını vuran kült oyunlarda olduğu kadar klasikleşmiş oyunlara da yer vermekteyiz. Bu vesile ile sizler için genç, yaşlı, bayan, erkek hiç bir fark gözetmeksizin tercih edilir olabiliyoruz.

Elbette kullanıcılarımızın birçoğu farkında, sizlerin de bilmeniz gereken bazı ek hizmetlerimiz de var. Öncelikle bilgisayarların güvenliği tehdit eden virüs uygulamaları ve hız konusunda yavaşlamalara neden olan bellek kaybı ve sistem sorunlarına yol açan eş zamanlı tüm ek uygulamalarının çalıştırılmasından doğan sorunlar ve diğer tüm sorunlardan uzakta oyun keyfi yaşamanız için sitemiz kesinlikle kurulum ve dosya indirme mecburiyeti koymadan, tamamen ücretsiz bir şekilde çevrim içi oyun oynama imkanı vermektedir, sizler de bu ayrıcalıktan yararlanmak ister misiniz? Bekleriniz, www.kafafutbolu.gen.tr kafa futbolunun tek adresi!

kafa futbolu oyna

 

19

Haziran
2014

Çok Güzel Bir Macera Oyunu

Yazar: admin  |  Kategori: Site Tanıtımı  |  Yorum: Yok   |  3 views

Merhaba arkadaşlar, geçmişten günümüze gelebilmiş ve asla popülerliğini yitirmemiş bazı oyunlar vardır hayatımızda ve android işletim sisteminde birden bire balon gibi şilen ve yine balon gibi patlayıp yok olan bazı oyunların aksine anahtar toplama oyunları bizlere ve bizden sonraki nesillere bile eğlenceli anlar yaşayacaklar.

Sitemiz, www.anahtartopla.biz sizler için anahtar toplama oyunlarını kendi bünyesinde kurulum gerektirmeden ve bu vesile ile güvenlik, bilgisayar ortamında yaşanan hız sorunları olmaksızın tam performans ile oynamanızı sağlar ki sitemiz üzerinde sadece anahtar toplama oyunları değil, geçmişten günümüze gelmeyi başarmış birçok oyun ve günümüzün kültleşmesi muhtemelen birçok oyunu ile sizlere hizmet vermektedir.

Birçok kişi oyun oynama işleminin zaman geçirme, adeta boş zamanları değerlendirmeden, öldürme olduğunu düşünse de özellikle çocuklar için oyun oynamak gelecekleri dönemlerde karşılaşacakları sorunlar neticesinde en hızlı şekilde en iyi kararı alabilmelerine vesiledir.

anahtar-topla-2-12Bilgisayar ortamında oyun oynamak, android ortamına göre daha konforludur ama güvenlik açısından virüs sistemlerinin “ kurulumlarının karmaşık olması nedeni ile ” oyun ortamlarını seçmesi, bilinçsiz kullanıcılar ve henüz bilgisayarı sadece oyun sanan çocuklarımızın virüslü yazılımları kabul etmesi ile bilgisayar açısından tehlikeli bir durum teşkil eder ki sitemiz sizler için bünyesinde barındırdığı anahtar topla ve diğer bütün oyunlarda kurulum – onaylama ve dosya transferi istememektedir ve bu özelliği ile güvenli, hızlı bir şekilde keyifli anları garanti eder.

17

Haziran
2014

Lipton Akıllı Çay Bardağı Oyunu

Yazar: admin  |  Kategori: Site Tanıtımı  |  Yorum: Yok   |  6 views

Merhaba arkadaşlar, kırmızı çay bardağı oyunları olarak sizlere hem ismimizde yer alan keyword oyuna hem de oyun Dünyası üzerinde bilinen ve beğeni görmüş; gelmiş, geçmiş en iyi oyunlara yer vermekteyiz.

Bilinmesi gereken en önemli özellik ise, arşivimizin büyüklüğü değil sizlere hizmet verirken kurulum – aktivitasyon veya her hangi bir ek uygulama indirme gibi zorunluluklar sunmamamızdır. Öncelikle, bilgisayarlar üzerinde oyun oynamak konsol benzeri yapıları ile kullanıcılarına tam kontrol sağlaması bakımından çok tercih edilir android işletim sistemindeki yer alan cihazların aksine ama iki türde de bazı sorunlar vardır, oyun oynamak adına. Bilinen en büyük sorun güvenlik açıklarıdır ki virüs sektörü oyun kurulumlarının iki türdeki işlerim sistemlerinde de zor olması nedeni ile oyun kurulumlarını hedef almıştır. Sizin için bilgisayarınıza bulaşan bir virüs hız ve performans etkisinde düşüşe neden olmuyor ise sorun olmayabilir ama aslında virüsler genel manada kullanıcının kişisel bilgilerini edinmek için üretilirler ki amacını tamamlamış bir virüsün silinmesi de artık size yarar sağlamak.

Virüsler ile gelen güvenlik açıklarının yanında çok büyük miktarlarda dosyaya sahip olan oyunlar hem bellek üzerinde yer kaplar ve düşük performansa neden olur hem de kullanım sırasında eş uygulamaların tamamının çalışması işletim sisteminizi zedeler. Sitemiz, www.akillicaybardagi.gen.tr sizlere bu sorunların hepsinden uzak bir oyun oynama imkanı sunar. Çünkü, kurulum yok! Dosya indirme derdi yok!

 

Akıllı çay bardağı oyna

 

11

Haziran
2014

Pepe Çizgi Filmi Oyunları

Yazar: admin  |  Kategori: Site Tanıtımı  |  Yorum: Yok   |  2 views

ciftci pepeÇocuklar vakitlerinin büyük bir kısmını oynayarak ve çizgi film izleyerek geçirirler. Kendi hayal dünyalarında yer alan kahramanlarla hoşça vakit geçirirler. Pepe, çocukları çok sevdiği ve izlemekten büyük keyif aldıkları bir çizgi filmdir. Çocuklar bu çizgi filmi izlerken oldukça eğlenmektedir. Aynı zamanda eğitici yanı olan Pepe, her bakımdan muhteşem bir çizgi filmdir. Bu çizgi filmin oyun versiyonu da çocuklar tarafından büyük bir keyifle oynanmaktadır.

En güzel pepe oyunlarını www.pepe.biz.tr adresinde bulabilirsiniz. Bu sitede yer alan birbirinden eğlenceli pepe oyunları ile zamanın nasıl geçtiğini anlayamayacaksınız. Pepe ile çeşitli maceralara atlayarak başarılı olmaya çalışacaksınız. Pepe altın toplama, kutup macerası ve şarkıları gibi çeşitli oyunlarla hoşça vakit geçirebilirsiniz. Sitede pepe oyunlarının yanı sıra macera, araba yarışları ve diğer çocuk oyunları da bulunmaktadır. Bu oyunlarla zamanın nasıl geçtiğini anlayamayacaksınız. Canınız sıkıldığında, boş zamanınızı değerlendirerek oyun oynamak istediğinizde ya da herhangi bir sebebe bağlı kalmaksızın bu siteye gelip istediğiniz oyunları keyifle oynayabilirsiniz. Çok seveceğinizden şüpheniz olmasın.

28

Mayıs
2014

Macera Dolu Mario Oyunları

Yazar: admin  |  Kategori: Site Tanıtımı  |  Yorum: Yok   |  8 views

supermariovergisiKlasik mario oyunu zaman içerisinde tercih edilirliğinden hiç bir şey kayı etmeden, sizlerin çocukluğunda ve bugün bile aynı derecede beğeni görerek oynanan oyunlardandır. Günümüzde çıkan birçok oyun sadece android işletim sistemlerinde yer almakta olmasına karşın  mario oyunları bilgisayar ortamında ve diğer işletim sistemlerinde de sevenleri ile buluşmaktadır.

Bugün bilgisayar ortamında oynanan oyunların tercih edilirliği azdır. Bunun nedeni oyunlar, diğer her şey gibi bilgisayarımız üzerinde bir bellek kaybına neden olurlar. Aslında diğer her şeyden kastımız, gerçekten her şey… Bilgisayar üzerinde yazdığınız tek harf bile bir bellek kaybına neden olur ama bu geçici bellek kayıplarının aksine bilgisayarlar kurulum gerektiren uygulamalarda kalıcı bellekten bir kısmına müdahale eder ve bu müdahale oyun görseller ve diğer efektleri için oyunlarda çok fazladır. Oyun kurulu bilgisayarlar hem bellek hem de kullanım sırasında birçok ek uygulamanın aynı anda çalışmasından dolayı sürekli artan bir performans düşüşüne neden olurlar ve bu performans düşüşleri zaman içerisinde bilgisayar ömrünü sonlandırır.

Sitemiz, www.klasikmario.com sizlere bilgisayar üzerinde herhangi bir kurulum ve ek uygulama gerektirmeden mario oyunlarının tamamına erişim imkânı sağlamakta ve bu bağlamda mario oyunlar için olduğu kadar sitemiz üzerinde bulunan ve diğer hizmetinize açılmış oyunlarda da hız ve performans garanti edebilmektedir, keyifli zamanlar.

Toplam 11 sayfa, 1. sayfa gösteriliyor.1234510...Son »

2012 © Blog.Satrancoyunu.gen.tr - Tüm Hakları Saklıdır. Yazılar kaynak belirtilmeden kullanılamaz. - iletişim